July 27, 2009

Selamat Datang

Oleh : Sdr. Faiz

Penulis tersenyum sendiri di saat dan ketika ini. Kali pertama menulis blog secara rasmi. Mana tidaknya, tugas hakiki penulis sebagai pegawai latihan di salah sebuat institusi pendidikan membuatkan penulis tergerak untuk memiliki sebuah blog sendiri selain minat penulis dalam membaca dan menulis.

Ramai pelajar penulis bertanya mengenai "BLOG". Persoalan yang selalu terkeluar dari mulut pelajar-pelajar penulis , "En. Faiz ada Blog? boleh kami lihat". Tersenyum lebar bila soalan-soalan sebegitu kerap kali keluar dari mulut pelajar penulis . Saya menghormati pelajar-pelajar penulis kerana kebanyakannya lebih berusia dari penulis . Jawapan penulis cukup mudah, "Belum dapat wahyu untuk create Blog". Nahhhhhhh, hari ini segalanya terjawab dengan lahirnya blog ini di alam cyber.

Adalah menjadi harapan penulis agar kewujudan blog penulis ini, dapat saya gunakan untuk tujuan perkongsian ilmu dan dalam masa yang sama juga dapat berkongsi pandangan dan cadangan dengan semua pihak secara terbuka.

Dengan lafaz Bismilla hirrahma nirrahimm, penulis mengalu-alukan pembaca-pembaca blog ke Laman Blog penulis dengan diiringi komen-komen dan cadangan yang sihat lagi bijaksana, InsyaAllah.

Kepada semua, Selamat Datang ke Laman Blog penulis .

No comments:

Post a Comment